افزونه راکت وردپرس
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 33
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 177
:: باردید دیروز : 3
:: بازدید هفته : 177
:: بازدید ماه : 249
:: بازدید سال : 2858
:: بازدید کلی : 5057
وردپرس چیه و چه کاربردی دارد؟

یا اینکه اگر بخواهید، قابلیت چت آنلاین و چند زبانه بودن را به سایت اضافه کنید، افزونههایی برای این کار وجود دارد. در کنار تقویم می توانید از یک سری ابزارک های اضافی مثل قیمت طلا و ارز یا شاخص بورس و موارد این چنینی نیز استقاده کنید البته این قابلیت ها به طور پیشفرض مانند تقویم در وردپرس وجود ندارند و باید جداگانه بر روی سایت شما ایجاد شوند. شما می توانید با نصب افزونه های مورد نیاز، وردپرس خود را به یک سیستم فروشگاهی یا شبکه اجتماعی تبدیل کنید. همچنین برای قرار دادن مطالب.حرفه ای شما می توانید از افزونه Yoast که به شما کمک می کند مطلبی مناسب.با سئو خوب تولید کنید استفاده کنید. همچنین می توانید از طریق وبلاگ نویسی و ایجاد محتوا در وب سایتهای.وردپرسی درآمد کسب کنید. وردپرس چیه و همچنین مبتدیان.براحتی می توانند با استفاده از وردپرس به درآمد برسند. افزونه وردپرس فارسی همچنین یک پکیج پشتیبانی زبان فارسی برای وردپرس می باشد. همچنین یکی از جذاب ترین مزایای استفاده از وردپرس، راه اندازی شبکه اجتماعی به کمک آن اشاره کرد. بعد از راه اندازی وب سایت، باید محتوایی از نوع متنی، تصویری، ویدئویی یا صوت، روی آن قرار دهید. اما برای رهایی از این دشواری، راه حل هایی وجود دارد، اگر کاربر پیشرو وردپرس خود باشید، توصیه می کنم از افزونه داپلیکیتور برای انتقال وب سایت خود استفاده کنید. افزونه Loco Translate یکی از بهترین افزونه های ترجمه و چند زبانه کردن وردپرس است که در این مقاله آن را آموزش می دهیم. به شما پیشنهاد می شود برای کسب اطلاعات در حوزه تغییر پسورد وردپرس مقاله ما را مطالعه نمایید.

این گزینه مربوط به اطلاعات میزکار وردپرس و گزینه ی به روز رسانی هاست. برای این کار نیاز است وارد پنل مدیریت خود در شرکتی که از آن هاست را خریده اید شوید سپس DNS و siteGround هایی که مربوط به هاست تان است را کپی کنید سپس به سایتی که از آن دامنه را خریده اید وارد شوید که در صورتی که دامنه شما .ir باشد این سایت ایرینک است سپس در بخش مدیریت دامنه ها با انتخاب دامنه خود می توانید این مقادیر را جایگذاری کنید تا هاست و دامنه شما به هم وصل شوند این روند حدود 24 الی 72 ساعت زمان بر خواهد بود. وردپرس چیه سیستم مدیریت محتوای وردپرس از جمله سیستم هایی است که آموزش آن نیاز به طرحی اصولی دارد تا وردپرس را به صورت کاربردی (نه تئوری) آموزش ببینید. با دانستن این اطلاعات، تصمیم بگیرید که آیا طراحی سایت با وردپرس برای شما گزینۀ مناسبی است یا نه. برای مثال صفحه دربارهما، تماس باما و یا حتی صفحه اصلی هر سایت، یک برگه است. در دوره آموزش وردپرس برای تجارت الکترونیک، George Plumley نویسنده متخصص، به شما یاد میدهد که چگونه با افزودن افزونه ها و سفارشی کردن نصب وردپرس خود، پلتفرم وبلاگ نویسی وردپرس را برای ایجاد یک وب سایت تجارت الکترونیک، توسعه دهید.

وردپرس دارای صدها افزونه است که این افزونه ها به شما این اختیار را می دهند که هر قابلیتی که نیاز دارید را تنها با چند مرحله ساده به وردپرس اضافه کنید. هر قسمت که تیک انتخاب رو فعال کنید در باکس راست نمایش داده میشه . مثلا اگر بخواهید در سایتتان فروشگاه اینترنتی داشته باشید باید افزونه ووکامرس نصب کنید. به کمک افزونه ووکامرس woocomerce می توانید یک وب سایت فروشگاهی آنلاین را در کمترین زمتن راه اندازی کنید و یا به وسیله افزونه بادی پرس BuddyPress می توانید وب ساییت خود را به یک شبکه اجتماعی قدرتمند تبدیل کنید. یادتان باشد که یکی از بهترین و مهمترین مزایای استفاده از وردپرس بخش راه اندازی کسب و کار و فروشگاه اینترنتی می باشد. در این صورت امکان رقابت با فروشگاه اینترنتی بزرگ مثل دیجیکالا را خواهید داشت. به همین دلیل است که هر روزه.نیازهای جدیدتری در دنیای کسب و کارهای اینترنتی و رسانه های اینترنتی تعریف می شود پس یک.سیستم مدیریت محتوا حرفه ای باشد.بتواند بخوبی به این نیاز ها پاسخ بدهد. خیلی خب بهتر است هر چه زودتر به فصل دوم برویم و با هم یاد بگیریم که چطور وردپرس را نصب کنیم. پس قطعا بهترین فرصت برای یاد گرفتن طراحی سایت الان می باشد.

قطعا خیر. این آموزش برای تمام کسانی که قصد دارند با وردپرس کار کنند لازم است. وقتی برای اولین بار سایت وردپرسی خود را باز میکنید، احتمالا از دیدن صفحۀ ساده و بیروح آن جا میخورید؛ اما قطعا به همین شکل نمیماند. برای اینکه سایت و محتوای آن بهینه باشد، باید نکاتی را در نوشتۀ خود رعایت کنید. در این مقاله نحوه طراحی سایت با وردپرس را گام به گام و بسیار ساده توضیح می دهیم. ما در مقاله آموزش نصب وردپرس به صورت تصویری توضیح دادیم، که چطور میتوانید سیستم مدیریت محتوای وردپرس را نصب وردپرس چیه کنید. برای اینکه وبسایتتان توسط دیگران دیده شود، باید آن را برای موتورهای جستجو بهینه (سئو) کنید؛ در غیر این صورت زمان و هزینه خود را هدر دادهاید. از آنجا که توانایی تامین این هزینه را نداشتیم، بیخیال راهاندازی این کسب و کار شدیم. منو های بد و ناوبری باعث نرخ بازده بالا ( بازدید کننده هایی که بعد از یک بار دیدن وب سایت شما دیگه برنمی گردن) میشه. اگر طراحی شما با یک قالب ساده و بدون تغییرات قالب بخواهید طراحی کنید بسته به سرعت شما تا 3 الی 5 روز هم میتوانید طراحی کنید.

آموزش کامل کار با افزونههای مختلف وردپرس و این که از 0 تا 100 با تمامی قابلیتهای اونها آشنا بشین بطوری که هیچ وقت دیگه در نحوه استفاده از اونها ، تنظیماتشون و طرز کارشون سردرگم نشین. یکی دیگه از خطاهایی که ممکنه هنگام استفاده از برنامه Xampp برای استفاده از وردپرس با اون مواجه بشید خطا در برقراری ارتباط با پایگاه داده وردپرس یا Error Establishing a Database Connection هستش که به این معنیه که سایت شما به هر دلیلی قادر نیست تا به پایگاه داده وردپرس که همون Mysql هستش دسترسی داشته باشه و با ایجاد ارتباط بتونه اطلاعات موجود در سایت رو به شما نمایش بده. درنهایت با کلیک بر روی هر بلاک میتوانید به آن دسترسی داشته باشید. اگر اطلاعاتی که در قسمت VIP قرار داده باشید، اطلاعاتی باشد که در سایت های مرتبط دیگر، وجود ندارد یا حداقل شما بصورت کاربردی و عملی و بصورت خلاقانه قرارداده باشید، می توانید درامدی عالی از این روش داشته باشید. باید به این نکته اشاره کنیم که وردپرس به خودی خودش امن هست ولی ممکنه که ما با یه سری از کار ها باعث بشیم که یه سری حفره های امنیتی در سایتمون به وجود بیاد. در حالی که هکرها همیشه دنبال پیدا کردن نقاط ضعف.برای سوء استفاده از نرم افزارها و سایت ها هستند ، وردپرس کار آنها.را سخت کرده است و با بهترین استانداردهای کد ساخته شده است تا از لحاظ امنیتی سریع و غیرقابل نفوذ باشد. سیستم مدیریت محتوای وردپرس با وجود رقبا توانست جایگاه خوبی برای خود پیدا کند.

اما روش های بسیار ساده تری هم برای استفاده از فونت فارسی در سایت وجود دارد. از آنجایی که تاکنون تمامی مباحث مربوط به استفاده از این فرمت را در سایت وردپرس مورد بررسی قرار داده ایم اما منصفانه برخی از موارد منفی نیز وجود دارد. قبل از اینکه، درباره وردپرس، شروع به صحبت کنیم، اجازه دهید به ماجرایی مربوط به 4-5 سال قبل اشاره کنیم. با کلیک روی بخش “پوسته ها” صفحه مربوط به ایجاد تغییرات روی پوسته اصلی قالب باز میشه، در بالای صفحه دکمه ” افزودن ” رو برای بارگذاری پوسته جدید دارید و در پایین وردپرس چیه صفحه دکمه های ” سفارشی سازی ” و ” فهرست ها ” که در منوی مشکی رنگ در بخش نمایش هم قابل دسترسی هستند. زمینه های دلخواه در وردپرس به قالب استفاده شده شما بستگی دارند و اگر در قالب شما از زمینه های دلخواه برای نمایش داده های خاصی استفاده شده باشه قابل دسترسی هستند. در اینجا ابعاد تصویر محصولات شما را تنظیم خواهیم کرد، اینها اساسا اندازه های تصویر برای انواع محصولات ارسال شده ی سفارشی است که WooCommerce برای شما ایجاد می کند. طراحی انواع قالبهای سفارشی و غیرمعمول وردپرس با بهرهگیری از Underscores همواره شامل استانداردها و شیوههای خاص و مدرنی است که یادگیری آنها برای رسیدن به برترین نتایج ضروری میباشد؛ این آموزش بطور کامل و با متد روز به آنها پرداخته است. حتی افرادی هم که از آنها مشاوره میگرفتیم، وردپرس را به ما پیشنهاد ندادند.

https://is.gd/1eGbig

تعداد بازدید از این مطلب: 241
برچسب‌ها: وردپرس قالب , وردپرس اندروید , وردپرس ژاکت , وردپرس ابزار , ارور ۴۰۳ وردپرس , خطای ۴۰۳ وردپرس , خطای ۴۰۴ وردپرس , وردپرس ۵ , ۶ , وردپرس ۵ , ۸ , ارور ۵۰۳ وردپرس , ارور ۵۰۰ وردپرس , وردپرس ۵ , ۵ , نقاط ضعف وردپرس , وردپرس صفحه سفید , وردپرس صفحه مدیریت , وردپرس صفحه ورود , وردپرس صفحه لاگین , صفحه وردپرس , صحیفه وردپرس , قالب وردپرس صرافی آنلاین , قالب وردپرس صحیفه , قالب وردپرس صنعتی , وردپرس ۵ , ۶ , ثمین وردپرس , ثبت نام وردپرس , قالب وردپرس ثبت آگهی , افزونه ثبت نام وردپرس , فرم ثبت نام وردپرس , افزونه ثبت نام وردپرس با تایید ایمیل , افزونه ثبت نام وردپرس با تایید پیامک , افزونه ثبت نام وردپرس رایگان , قالب ثبت نام وردپرس , تنظیمات ثبت نام وردپرس , وردپرس قالب , وردپرس قالب فروشگاهی , وردپرس قالب رایگان , وردپرس قالب شرکتی , وردپرس قالب خبری , وردپرس قالب فارسی , وردپرس قالب های , وردپرس قالب خرید , وردپرس قالب مدرسه , وردپرس قالب چیست , وردپرس فرادرس , وردپرس فارسی اندروید , وردپرس فروشگاهی , وردپرس فارسی یا انگلیسی , وردپرس فروشگاه اینترنتی , وردپرس فارسی ورود , وردپرس فارس , وردپرس همیار , وردپرس همراه , وردپرس هزینه , وردپرس هوک , همیار وردپرس طراحی سایت , همیار وردپرس چیست , هک وردپرس , همیار وردپرس قالب رایگان , همیار وردپرس قالب , همکار وردپرس , وردپرس عربی , وردپرس عکس , وردپرس علی بابا , عضویت وردپرس , قالب وردپرس عکاسی , قالب وردپرس عطاری , همیار وردپرس علی حاجی محمدی , قالب وردپرس عسل , قالب وردپرس عکس , قالب وردپرس عکاسی رایگان , وردپرس خوب یا بد , وردپرس خرید قالب , وردپرس خطای 403 , وردپرس خبرنامه , خرید وردپرس , خطای وردپرس , خطاهای وردپرس , خریدقالب وردپرس , خودآموز وردپرس , خرید هاست وردپرس , قالب وردپرس , قالب وردپرس غذا , افزونه غیرفعال سازی وردپرس , وردپرس حالت تعمیر , وردپرس حاجی محمدی , حقوق وردپرس کار , حذف وردپرس از لوکال هاست , حذف وردپرس از هاست , حذف وردپرس از روی هاست , حذف وردپرس از سی پنل , حذف وردپرس از روی لوکال هاست , حقارت وردپرس , وردپرس جابینجا , وردپرس جدید , وردپرس جلالی , وردپرس جو , وردپرس جلسه دوم , جزوه وردپرس , جایگزین وردپرس , جدیدترین وردپرس , جت وردپرس , وردپرس چگونه کار میکند , وردپرس چند زبانه , وردپرس چت , وردپرس شو , وردپرس شرکتی , وردپرس شیراز , وردپرس شاپ , وردپرسی شو , شروع وردپرس , قالب وردپرس شرکتی , قالب وردپرس شخصی رایگان , قالب وردپرس شرکت ساختمانی , قالب وردپرس شبکه اجتماعی , وردپرس سافت 98 , وردپرس سایت , وردپرس سون لرن , وردپرس ساخت سایت , وردپرس سایت فروشگاهی , وردپرس سریع , وردپرس سئو , وردپرس سمندون , وردپرس ساخت , وردپرس ساخت وبلاگ , وردپرس یا html , وردپرس یا کدنویسی , وردپرس یا php , وردپرس یا لاراول , وردپرس یولایک , وردپرس یا جنگو , وردپرس یعنی چه , وردپرس یا سایت اختصاصی , وردپرس یا asp net , وردپرس یا پرستاشاپ , وردپرس با گوشی , وردپرس بهتر است یا html , وردپرس بهتر است یا جوملا , وردپرس به زبان ساده , وردپرس برای مک , وردپرس با موبایل , وردپرس با wamp , وردپرس با xampp , وردپرس برای اندروید , وردپرس بهتر است یا برنامه نویسی , وردپرس لوکال هاست , وردپرس لاگین , وردپرس لینک کوتاه , وردپرس لاتین , لوگو وردپرس , لوگوی وردپرس , لاگین وردپرس فارسی , لاگین وردپرس , وردپرس تاپ لرن , نصب وردپرس لوکال , وردپرس اندروید , وردپرس ابزار , وردپرس ایران , وردپرس المنتور , وردپرس ادمین , وردپرس آنلاین , وردپرس استخدام , وردپرس املاک , وردپرس اهورا , وردپرس تاپ لرن , وردپرس تم , وردپرس توسعه دهنده ها , وردپرس تاریخ شمسی , وردپرس تمپلیت , وردپرس تغییر فونت , وردپرس تغییر دامنه , وردپرس تقویم جلالی , وردپرس تعریف , وردپرس تصویر شاخص , وردپرس نی نی سایت , وردپرس نوین , وردپرس نارنجی , وردپرس نویسنده های اصلی , وردپرس نصب , وردپرس نیاز , وردپرس نوبت دهی , وردپرس نصب قالب , وردپرس نصب افزونه , نصب وردپرس روی لوکال هاست , وردپرس مجتمع فنی تهران , وردپرس میهن , وردپرس مکتب خونه , وردپرس میزبان , وردپرس موبایل , وردپرس مقدماتی , وردپرس مقدماتی فرادرس , وردپرس مارکت , وردپرس مارکت پلیس , وردپرس معایب , وردپرس کجاست , وردپرس کیف پول , کتاب وردپرس , کاربرد وردپرس , وردپرس گوشی , وردپرس گوتنبرگ , وردپرس گالری , وردپرس گالری عکس , وردپرس گوگل , گروه وردپرس , گراف وردپرس , گوتنبرگ وردپرس چیست , گنجینه وردپرس فرادرس , گراویتی وردپرس , ظاهر وردپرس , قالب وردپرس ظهور , تغییر ظاهر وردپرس , پوسته ظهور وردپرس , وردپرس طراحی سایت , طراحی وردپرس چیست , طراح وردپرس استخدام , طراحی وردپرس حرفه ای , طراحی وردپرس قیمت , همیار وردپرس طراحی سایت , میهن وردپرس طراحی سایت , قیمت وردپرس طراحی سایت , قالب وردپرس طراحی گرافیک , اموزش وردپرس طراحی سایت , وردپرس زرین پال , وردپرس زفایر , وردپرس زمپ , وردپرس زمانبندی از دست رفته , وردپرس زیپ , زبان وردپرس , زبان وردپرس چیست , قالب وردپرس زفایر , وردپرس چند زبانه , نصب وردپرس زمپ , وردپرس راه اندازی , وردپرس روی لوکال هاست , وردپرس رشت , وردپرس راه اندازی پرونده , وردپرس رایگان , وردپرس رایگان قالب , وردپرس روی هاست , وردپرس را چگونه نصب کنیم , وردپرس ریست , راهنمای وردپرس , ذانلود وردپرس , وردپرس دانلود , وردپرس دورکاری , وردپرس دانلود آخرین ورژن , وردپرس دانلود فارسی , وردپرس دریافت , وردپرس درامد , وردپرس دکان , وردپرس پونیشا , وردپرس پیشرفته , وردپرس پروژه محور , وردپرس پنل , وردپرس پرسش و پاسخ , وردپرس پشتیبانی , وردپرس پادکست , وردپرس پوسته رایگان , وردپرس ورود , وردپرس ویکی پدیا , وردپرس وب , وردپرس ووکامرس , وردپرس وبکیما , وردپرس ویندوز , وردپرس ورژن جدید , وردپرس و سئو چیست , وردپرس وبلاگ , وردپرس ویژوال کامپوزر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : راکت
تاریخ : 17 / 8
نظرات

درباره ما
به وبلاگ افزونه راکت وردپرس افزونه wp rocket خوش آمدید
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید