افزونه راکت وردپرس
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 33
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 253
:: باردید دیروز : 3
:: بازدید هفته : 253
:: بازدید ماه : 325
:: بازدید سال : 2934
:: بازدید کلی : 5133
ابزارک اختصاصی، نوار پیشرفت سفارش، مگامنوی پیشرفته

وبسایت ساخته شده با قالب فروشگاهی وودمارت بدون هیچ عیب و ایرادی و بدون هیچ تغییر و تنظیم خاصی ، بارگذاری می شود. امکان تغییر رنگ بخشهای مختلف پوسته تغییر چیدمان و اندازه سربرگها،تنظیمات مختلف برای ایجاد فروشگاه اینترنتی، قابلیت بارگذاری فونتهای مختلف، تغییر سایز صفحات سایت تنها چند مورد از امکانات بسیار زیادی است که با تهیه این قالب میتوانید از آنها بهره مند شوید. افزونه WPML : برای چند زبانه کردن قالب فروشگاهی وودمارت می توانید از افزونه wpml بهره ببرید. اصلی ترین راهی که برای طراحی بهتر وب سایت و سفارشی سازی قالب وودمارت می توانید از آن بهره ببرید، استفاده از صفحه سازها است. قالب digiland دارای امکانات پیشتازی مانند المان های اختصاصی، برگه ساز اختصاصی، امکان مقایسه محصولات، ابزارک هیا اختصاصی، نوار پیشرفت سفارش، مگامنوی پیشرفته، منوی عمودی، جست و جوی پیشرفته بر اساس شناسه محصول، امکان شناور کردن منو اصلی سایت و غیره است برای طراحی انواع سایت های فروشگاهی ایرانی است و توسعه دهنده آن گروه مهدیس وب است. قالب فروشگاهی وودمارت که در کمترین زمان توانست رکورد فروش را جابجا کند و این میزان فروش و موفقیت به خودی خود محبوبیت بدون رقیب و کیفیت حرفه ای این محصول را نشانه کرده است، قالب woodmart ( همراه اپلیکیشن فروشگاهی ) که از امروز آن را با عنوان قالب وردپرس وودمارت پلاس معرفی میکنیم، توانست در تقریبا 8 ماه بیش از 2 هزار فروش موفق را به ثبت برساند که این رکورد ابتدا تماما لطف و فضل پروردگار و همچنین حمایت کاربران مان و اعتماد شان به محصول و البته که کیفیت بسیار بالای محصول و آپدیت های اختصاصی توسعه وردپرس بود که تلاش کردیم بهترین را ارائه بدهیم … 

تعداد بازدید از این مطلب: 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : راکت
تاریخ : 1 / 12
نظرات
رایگان شد: دانلود قالب وودمارت با (بسته نصبی آسان)

قالب وودمارت به صورت کامل از زبان فارسی و قابلیت راستچین RTL پشتیبانی می کند و شما بدون هیچ نگرانی می توانید در وردپرس فارسی از این قالب استفاده کنید، نکته دیگری که در مورد قالب وودمارت باید به شما عرض کنیم داشتن یک پنل تنظیمات حرفه ای برای ویرایش و شخصی سازی بخش های مختلف وب سایت است.

همچنین جهت سهولت در کار شما مسترکد این محصول را برای شما به زبان فارسی ترجمه کرده و فایل ترجمه را در انتهای همین معرفی جهت فارسی سازی قالب وودمارت در اختیار شما قرار داده است. یکی از قابلیت هایی که بسیاری از وب سایت ها به ویژه وب سایت های فروشگاهی تمایل دارند در اختیار کاربران خود قرار دهند.

برای دانلود قالب وودمارت به سایت وردپرس باران مراجعه کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 83
برچسب‌ها: آموزش وردپرس 0 تا 100,آموزش وردپرس میهن وردپرس,آموزش وردپرس مکتب خونه,آموزش وردپرس مجتمع فنی تهران,آموزش وردپرس مقدماتی,آموزش وردپرس مبتدی,آموزش وردپرس مهدی جبین پور,آموزش وردپرس میهن لرن,آموزش وردپرس میزبان فا,آموزش مدیریت وردپرس,آموزش مجازی وردپرس,آموزش وردپرس نوین پندار,آموزش وردپرس نصب,آموزش نصب وردپرس روی ویندوز,آموزش نصب وردپرس روی زمپ,آموزش نصب وردپرس روی لوکال هاست wamp,آموزش نصب وردپرس روی کامپیوتر,آموزش نصب وردپرس فارسی,آموزش نصب وردپرس دایرکت ادمین,آموزش نصب وردپرس روی هاست دایرکت ادمین,آموزش نصب وردپرس در ویندوز 10,آموزش وردپرس کامل,آموزش وردپرس کلیک سایت,آموزش وردپرس کلاته,آموزش وردپرس کتاب,آموزش وردپرس گام به گام,آموزش وردپرس گردو,آموزش وردپرس گرگان,آموزش وردپرس گستر,آموزش گوتنبرگ وردپرس,آموزش گام به گام وردپرس فارسی,آموزش نصب وردپرس روی گوشی,آموزش وردپرس لوکال هاست,آموزش وردپرس لیندا,آموزش وردپرس تاپ لرن,آموزش وردپرس سون لرن,آموزش وردپرس میهن لرن,آموزش نصب وردپرس لوکال هاست,آموزش نصب وردپرس لوکال,دانلود آموزش وردپرس لیندا,آموزش وردپرس وی لرن,آموزش نصب وردپرس روی لوکال هاست wamp,آموزش طراحی وردپ ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : راکت
تاریخ : 1 / 12
نظرات
کاملترین آموزش قالب وودمارت در ایران وودمارت (یونی وودمارت)

اما بعضی از سایت ها در این زمینه برای اینکه مشتری بتواند از خدمات به صورت رایگان نیز استفاده کند، تغییراتی در نسخه پولی یا اورجینال به وجود آورده که باعث رایگان شدن قالب وودمارت می شود. در بالا بیان کردیم که بعضی از امکانات و ویژگی ها در نسخه رایگان ممکن است وجود داشته باشد. سرعت این قالب به نسبت قالب های دیگری که در این مقاله معرفی کردیم، خیلی بیشتر است و به صورت اصولی تر بهینه سازی شده که می توان این فاکتور مهم را در سئو رعایت کرد.

تعداد بازدید از این مطلب: 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : راکت
تاریخ : 1 / 12
نظرات

درباره ما
به وبلاگ افزونه راکت وردپرس افزونه wp rocket خوش آمدید
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید