افزونه راکت وردپرس
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 33
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 184
:: باردید دیروز : 3
:: بازدید هفته : 184
:: بازدید ماه : 256
:: بازدید سال : 2865
:: بازدید کلی : 5064
مسیر یادگیری وردپرس از ابتدا راهنمای نقشه راه

این فرد در گوگل یک حساب کاربری دارد، و مسیر یادگیری وردپرس همچنین در وبلاگ و یا سایت نیز یک اکانت برای نویسندگی دارد. همچنین باید محتواهایی که لازم است در صفحه اصلی دیده شوند را هم اولویت بندی کنید. همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، وردپرس با استفاده از زبان PHP ساخته شده است. در این جلسه از دوره آموزش فارسی وردپرس، در مورد تنظیمات دیدگاه ها در وردپرس صحبت می کنیم.

افزونه های وردپرس را بعداً مفصل توضیح خواهیم داد اما کار با افزونه های وردپرس اصلاً کار سختی نیست همچنین در سایت انار بخشی با نام آموزش افزونه های وردپرس وجود دارد که پلاگین های محبوب و کاربردی وردپرس را به شما می آموزد. در تب دیگر نیز یکسری گزینه وجود دارد که با هم آنها را آموزش میبینیم. این گزینه معادل کلمه Post Types در نمونه انگلیسی افزونه یواست میباشد.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 146
برچسب‌ها: افزونه وردپرس چیست,افزونه وردپرس زرین پال,افزونه وردپرس اینستاگرام,افزونه وردپرس ساخت تست شخصیت شناسی,افزونه وردپرس الوپیک,افزونه وردپرس رایگان,افزونه وردپرس اسکای روم skyroom wordpress plugin,افزونه وردپرس جلالی,افزونه وردپرس ارز دیجیتال,افزونه وردپرس اسلایدر پیشنهاد شگفت انگیز ووکامرس,افزونه وردپرس اندروید,افزونه وردپرس افزایش حجم آپلود,افزونه المنتور وردپرس,افزونه وردپرس برگزاری دوره های آموزشی,افزونه وردپرس برای اینستاگرام,افزونه وردپرس بانک ملت,افزونه وردپرس برای کروم,افزونه وردپرس بارگذاری صفحه لودر,افزونه وردپرس برای ووکامرس,افزونه وردپرس بازی,افزونه بزودی وردپرس,افزونه به وردپرس,افزونه بروزرسانی وردپرس,افزونه وردپرس پست,افزونه وردپرس پارسی,افزونه وردپرس پاپ اپ,افزونه وردپرس پرشین اسکریپت,افزونه وردپرس پیام رسان,افزونه پشتیبانی وردپرس,افزونه پادکست وردپرس,افزونه پرسشنامه وردپرس,افزونه وردپرس تسویه حساب اتوماتیک دکان,افزونه وردپرس تلگرام,افزونه وردپرس تیکت,افزونه وردپرس تاریخ شمسی,افزونه وردپرس تجارت الکترونیک پارسیان,افزونه تبلیغات وردپرس,افزونه تقویم وردپرس,افزونه تیپاکس وردپرس,افزونه وردپرس ثبت نام,ا ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : راکت
تاریخ : 11 / 5
نظرات
آموزش رایگان وردپرس (جدید 2022)

این بدان معنی است که هرکسی می تواند روی آن کار کند و ویژگی هایی را از آن اضافه یا حذف کند. شاید برایتان این سوال مطرح شود که این 75 میلیون وب سایت چه نوع وب سایت هایی هستند؟ باعرض سلام خسته نباشید از زحمات بی دریغتون وقتتون بخیر من حدود ۱۰ روز پیش هم نظرم رو براتون فرستادم و در مورد یه ایده جدید که با ۲۰ میلیون سرمایه بشه راهش انداخت ازتون مشاوره خواستم که هنور جوابمو ندادین ما در استان خراسان رضوی شهرستان نیشابور زندگی میکنیم و اینکه دنبال شروع کار برای همسرم هستم ایشون ۳۸ سال سن داره و فوق دیپلم طراحی قطعات صنعتی و کارشناسی ارشد مدیریت گرایش بازاریابی و کارشناسی ای تی هم از یکی از دانشکده ها داره در ضمن مولف چندین کتاب مدیریتی نیز هستند ولی در حال حاضر بیکارند . شاید بار ها اسم وردپرس را شنیده باشید، یک سیستم بسیار حرفه ای که تا الان بیش از 75 میلیون وب سایت در دنیا به کمک آن طراحی شده اند؛ یعنی بیش از 28% کل وب سایت های جهان!

چرا آموزش وردپرس ضروری است؟ همانطور که میدانید سئو( بهبود سایت برای موتورهای جستجو) یکی از دغدغههای افرادی است که مشغول رقابت برای گرفتن رتبههای بالاتر گوگل هستند. همانطور که اشاره شد کار با وردپرس بسیار راحت بوده و با اندکی آموزش میتوانید بر آن تسلط پیدا کنید. همانطور که اشاره شد، یکی از مواردی که آموزش رایگان وردپرس به زبان فارسی بیشتر بخوانید میتواند مخاطب را در سایت شما نگه دارد زیبایی سایت شماست. وردپرس چه مزیتهایی دارد؟ و برچسب ها هم در این قسمت وجود دارد و می توانید مشاهده کنید. در این فیلم وردپرس را نصب کرده و اولین سایت خود را ایجاد و مشاهده می کنیم. به طوری که بعد از مشاهده این آموزش میتوانید بدون هیچ راهنمایی فروشگاه اینترنتی و سایت خود را به صورت کامل مدیریت کنید. در این سایت به صورت تخصصی بر روی آموزش WordPress و قالب و افزونه های حرفه ای تمرکز شده است.

اما در طی سالیان اخیر با مطرح شدن وردپرس، ساختن سایت بسیار راحت شده است. این باعث می شود شما پیش از خواندن مباحث متعدد کتاب با تألیف های مختلف پیش زمینه ای در ذهنتان داشته باشید تا بتوانید راحت تر دیگر مباحث کتاب های آموزشی را درک نمایید. وردپرس خود را با تغییرات تکنولوژی هماهنگ کرده و روز به روز خود را ارتقا میدهد که شما بتوانید راحت تر و با قابلیتهای بیشتری از آن استفاده کنید. در این دوره یاد میگیرید که چطور وردپرس را نصب کنید، کار با داشبورد را آموزش میبینید، یاد میگیرید که چطور یک پست بنویسید و منتشر کنید، همچنین کار با تمها، پلاگینها و منوها را آموزش میبینید. داشبورد وردپرس به شما امکان ویرایش و شخصی سازی وب سایت خود را بدون نیاز به استخدام برنامه نویس وب می دهد. ده ها ساعت فیلم آموزشی وردپرس به صورت عملی و گام به گام در فرادرس، برای راه اندازی و مدیریت انواع وبسایت، از مبتدی تا پیشرفته، و با تدریس اساتید مجرب.

شما می تونید از وب سایتتان به صورت منظم و کاملا اتوماتیک بک آپ تهیه کنید و دیگر نگران اتفاق های غیر مترقبه نباشید. تنها هزینه ای که شما باید پرداخت نمایید هزینه خرید هاست و دامنه است که به صورت کاملا حرفه ای نحوه خرید این موارد را بهتون داخل دوره آموزش داده ایم .بهترین راه برای اینکه بدون کدنویسی سایت طراحی کنید و بیشترین سود را داشته باشید .در کمترین زمان، استفاده از سیستم مدیریت محتوا وردپرس است. در سال 2016 وردپرس با نسخه 4.5 با قابلیتهای بیشتری وارد بازار شد و مورد توجه استفاده کنندگان قرار گرفت. یکی دیگر از خصوصیات وردپرس داشتن افزونههای قوی و کاربردی است که با استفاده از آنها میتوانید قابلیتهای سایت خود را بالاتر ببرید و بسیاری از آن افزونهها رایگان میباشد. ما در آکادمی آی تی دوره جامعی را برای شما آماده کردیم تحت عنوان، آموزش وردپرس که به صورت کاملا کاربردی از مقدماتی تا پیشرفته WordPress را به شما آموزش دهیم.

شاید در نگاه اول داشتن یک سایت سخت به نظر برسد، ولی با وجود آموزش طراحی سایت با وردپرس آکادمی آی تی دیگر هیچ نیازی به نگرانی نیست! در ابتدا بهتر است که وردپرس را تعریف کنیم: وردپرس یک از معروف ترین سیستمهای مدیریت محتوا در جهان است که سایتهای زیادی از آن استفاده میکنند. تنها کار شما این است که محتوایی خوب و با کیفیت را تولید کرده و سپس آن را در چارچوبی که وردپرس برای شما آماده کرده است، بارگزاری کنید. کار با وردپرس نیازی به دانستن علم برنامه نویسی ندارد و شما میتوانید به سادگی با آن کار کنید.

شما میتوانید محتوای خود را عنوان بندی کرده و به طور کلی مطلبی مخاطب پسند تولید کنید. فقط در چند لحظه میتوانید دوره ها را تنظیم کنید و دوره های شما همیشه بدون نیاز به برنامه نویسی عالی خواهند بود. در دوره آموزش راه اندازی فروشگاه فایل به صورت صفر تا صد و عملی روش کار توضیح داده شده و به زودی هم شامل یک به روز رسانی خواهد بود. در مرجع آموزش وردپرس فارسی آموزش ها و دوره های بی نظیری به صورت ویدئویی ضبط و ارائه می شوند که بهترین منبع آموزش وردپرس در وب فارسی هستند. تاکنون بیش از ۵۵ هزار افزونه رایگان در مخزن وردپرس به ثبت رسیده که هر کدام یک قابلیت خاص به وبسایت ما اضافه میکند. تمام تلاش بر این بوده تا آموزش های جامع و دقیقی را به صورت قدم به قدم و کاملا رایگان در اختیار بازدیدکنندگان قرار دهیم تا در نهایت نحوه کار با وردپرس را فراگرفته و قادر باشند در آخر این دوره آموزشی وردپرس، بدون دانش کدنویسی یک وبسایت وردپرسی راه اندازی کنند.

تمام مقالات نوین که مربوط به آموزش وردپرس (Wordpress) هستند و به شما در مورد راهکارهای و تکنیک های مربوط به آن میگویند را در این بخش خواهیم گذاشت. در سال 2004 شرایط مجوز برای بسته رقابتی Movable Type توسط Six Apart تغییر یافت که در نتیجه بسیاری از کاربران با نفوذ آن به WordPress مهاجرت کردند. سیستم مدیریت محتوا: نرم افزار اصلی سازنده سایت که هم بخش ظاهر سایت را برای نمایش به کاربران می سازد و هم بخش مدیریت سایت را برای کنترل و مدیریت سایت توسط مدیران ایجاد می کند. در مرحله بعدی آموزش وردپرس به کاربران دایرکت ادمین یاد می دهیم که چطور وردپرس را بر روی هاست خود نصب کنند. وردپرس با داشتن ابزارهایی به شما کمک میکند که سئو سایت خود را بهبود دهید. ۳-بعد از انتخاب نام باید یک هاست برای سایت تان تهیه کنید (هاست به زبان ساده، فضایی ست که در اینترنت به سایت شما اختصاص داده میشود.

https://envato.com/blog/free-tutorials-to-learn-wordpress/

تعداد بازدید از این مطلب: 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : راکت
تاریخ : 9 / 5
نظرات

درباره ما
به وبلاگ افزونه راکت وردپرس افزونه wp rocket خوش آمدید
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید