افزونه راکت وردپرس
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 33
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 11
:: باردید دیروز : 3
:: بازدید هفته : 11
:: بازدید ماه : 83
:: بازدید سال : 2692
:: بازدید کلی : 4891
قالب فروشگاهی وودمارت فارسی (99% تخفیف)

برای خرید قالب فروشگاهی وودمارت فارسی و راستچین به سایت وردپرس باران سری بزنید. هدایای برای مثال میتوان به افزونه ultimate member اشاره کرد. WordPress یک CMS با منبع باز است که انعطاف پذیری شگفت انگیز را در هم می آمیزد زیرا می تواند برای ایجاد انواع وب سایت ها مورد استفاده قرار گیرد. اما این تصور کاملا اشتباه است. به همین دلیل، اگر هر گونه مشکلی در سایت ایجاد شود و یا احتیاج به انجام کاری در آن باشد، به راحتی میتوان افرادی را پیدا کرد قالب فروشگاهی وودمارت فارسی و راستچین که با هزینه مناسب این کار را انجام دهند. آموزش وردپرس کاری بسیار ساده و راحت است اما در حقیقت وردپرس کار واقعی کسی است که توانایی برنامه نویسی به زبان PHP را حداقل در حد آشنایی داشته باشد و دلیل آن نیز این است که در صورت نیاز، تغییرات مورد نیاز در قسمتهای مختلف قالب را بدهد و یا بتواند سایت را برای سئو بهتر بهینه کند.

قالب فروشگاهی وودمارت فارسی و راستچین

کافی است آدرس مورد نظر را در مرورگر وارد کرده و صفحه وبسایت خود را مشاهده کنید. البته باید این موضوع را در نظر گرفت که وردپرس برای پیاده سازی وبسایت های خیلی حرفه ای طراحی نشده است. یک قالب وردپرس معمولاً شامل فایلهای تمپلیت یا الگو، استایلشیت، عکس و احتمالاً چند فایل جاوااسکریپت است. نرم افزاری که با چند drag و کلیک به شما یک وبسایت زیبا تحویل میدهد. افزونه ها(plugins): افزونه ها یا همان پلاگین ها در واقع کدهای آماده ای هستند که برنامه نویسان مختلف آن ها را نوشته و برای استفاده توسعه دهندگان وبسایت آماده کرده اند. پس در واقع فایل ها و اسکریپت هایی که قالب فروشگاهی وودمارت فارسی و راستچین در فایل فشرده دانلودی خود مشاهده میکنید، کدهای اصلی وبسایت شما خواهند بود و تنظیمات اصلی وبسایت شما برای اتصال به دیتابیس و مسائل دیگر در فایل wp-config.php انجام خواهد شد.

لینک کوتاه: https://rebrand.ly/woodmart-theme

یکی از بهترین قابلیت های افزونه ی WP Rocket این است که یک نمونه از وب سایت شما را در کش خود ایجاد می کند، و به کاربران این نسخه ذخیره شده را نشان می دهد که سرعت بالا تری نسبت به نسخه عادی دارد. در حدود 6000 قالب با تنوع بسیار به صورت رایگان برای کاربران وردپرس، ایجاد شده است. همانطور که مشاهده میکنید پنل مدیریت وردپرس بسیار کاربر پسند یا user friendly می باشد و به نظر ساده می آید. نحوه عملکرد این افزونه بسیار ساده است. اما عملکرد وردپرس چگونه است؟ برای استفاده از وردپرس به چه چیزهایی نیاز داریم؟ برای اینکار شما نیاز دارید تا به پنل مدیریت وبسایتتان دسترسی پیدا کنید. در این صورت است که آشپزخانه تفاوت با یک اتاق خالی پیدا میکند و میتوان در آن به کار پختن غذا پرداخت. تنها بدی این قالب فروشگاهی وودمارت فارسی و راستچین افزونه وردپرسی این است که امکاناتش رایگان نبیت و باید از 79 دلار در سال یا 249 دلار به صورت مادام العمر پرداخت کنید.  

از آنجایی که شما برای کسب و کار خود از وردپرس استفاده میکنید، احتمالا خوشحال میشوید اگر بدانید تعداد زیادی راه کار برای کسب و کار اینترنتی شما وجود دارد که وبسایت شما را به یک فروشگاه دیجیتالی تمام عیار تبدیل میکند. در پاسخ به وردپرس چیست و چه کاربردی دارد باید گفت وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن باز یا اصطلاحا Open Source است که با استفاده از زبان برنامه نویسی PHP ساخته شده از و توسط تیم My Sql پشتیبانی می شود، یعنی اینکه شما اگر بخواهید از وردپرس استفاده کنیم باید اطلاعات خود را در بانک اطلاعاتی My Sql ذخیره نماییم. نصب این پوسته ها از طریق پنل به راحتی قابل انجام است. برای کار با وردپرس در ابتدا باید این موضوع را مد نظر داشت که وردپرس مانند یک نرم افزار و اپلیکیشن ویندوزی به شما یک فایل نصبی و اجرایی نمیدهد تا با یک کلیک ساده آن را نصب کنید.

از آنجا که وردپرس محبوب و پرطرفدار است در صورت قالب فروشگاهی وودمارت فارسی و راستچین بروز هر مشکلی، پیدا کردن کمک برای حل مسئله آسان است. اگه بخوایم به زبون ساده وردپرس رو تعریف کنیم می توانیم بگوییم که وردپرس ، یک سیستم مدیریت محتوا است که شما به کمک اون می تونید انواع مختلفی از وبسایت ها و وبلاگ ها رو راه اندازی کنین. پس با منتوریکس همراه باشید تا با 5 افزونه کاربردی وردپرس برای استراکچر دیتا آشنا شویم که نشانه گذاری اسکیما را به صورت کامل انجام میدهند. هنگامی که شما وردپرس را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید با تعداد زیادی اسکریپت php رو به رو خواهید شد که در تصویر زیر میتوانید تعدادی از آن ها را مشاهده کنید. همانطور که قبلا اشاره کردیم، این افزونه عمدتا برای Review طراحی شده است و به شما این امکان را میدهد که برای پستها کارت Review ایجاد کنید. وردپرس بخش قابل توجهی از نیاز های کاربران را با حداقل دانش فنی برآورده می کند اما برای شخصی سازی و اضافه کردن امکانات بیشتر نیازمند آشنایی با زبان های برنامه نویسی است.

با استفاده از آنها کارها سادهتر و سریعتر پیش میرود در واقع افزونهها به شما قالب فروشگاهی وودمارت فارسی و راستچین کمک میکنند تا امکانات حرفهای را بدون نیاز به دانش برنامهنویسی به سایت خود اضافه کنید. وردپرس، در واقع محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا یا همان CMS در دنیا می باشد. در این بین برای انتخاب سیستم مناسب، لازم است با ویژگی های یک سیستم خوب آشنا باشید.از بهترین نمونه cms میتوان به وردپرس و نمونه های دیگر مثل جوملا و دروپال اشاره کرد. این چیزی است که در این مطلب خواهی گفت. هر پوسته تنظیمات مختلفی دارد که پس از نصب در پنل مدیریت ظاهر میشوند.

منبع: وردپرس باران مرجع آموزش وردپرس

تعداد بازدید از این مطلب: 126
برچسب‌ها: آموزش وردپرس , آموزش وردپرس فرادرس , آموزش وردپرس فارسی pdf , آموزش وردپرس تصویری , آموزش وردپرس فارسی , آموزش وردپرس آپارات , آموزش وردپرس تاپ لرن , آموزش وردپرس پیشرفته , آموزش وردپرس pdf رایگان , آموزش وردپرس اندروید , آموزش وردپرس 5 , آموزش وردپرس صفر تا صد , کتاب آموزش وردپرس صفر تا صد , آموزش وردپرس از صفر تا صد , آموزش وردپرس به صورت pdf , آموزش قالب صحیفه وردپرس , آموزش صفر تا صد وردپرس pdf , آموزش آپدیت وردپرس به صورت دستی , آموزش کار با قالب وردپرس صحیفه , آموزش طراحی صفحات وردپرس , آموزش ثبت نام وردپرس , آموزش وردپرس قدم به قدم , آموزش قالب وردپرس , آموزش نصب قالب وردپرس روی لوکال هاست , آموزش ساخت قالب وردپرس حرفه ای , آموزش ساخت قالب وردپرس رایگان , آموزش نصب قالب وردپرس در cpanel , آموزش طراحی قالب وردپرس پروژه محور , آموزش ترجمه قالب وردپرس , آموزش تنظیمات قالب وردپرس , آموزش بارگذاری قالب وردپرس , آموزش وردپرس همیار , آموزش هک وردپرس , آموزش های وردپرس , آموزش هک وردپرس با کالی , آموزش همراه وردپرس , آموزش وردپرس لوکال هاست , آموزش افزونه های وردپرس , بهترین آموزش های وردپرس , دانلود آموزش های وردپرس , آموزش دوره های وردپرس , آموزش وردپرس فرادرس , آموزش وردپرس فارسی pdf , آموزش ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : راکت
تاریخ : 4 / 10
نظرات

درباره ما
به وبلاگ افزونه راکت وردپرس افزونه wp rocket خوش آمدید
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید